Dlaczego Twoje doradztwo się nie sprzedaje (jeszcze)?
I co zrobić, żeby to zmienić?
Jakie psychologiczne błędy popełniasz, przez które klienci nie kupują Twoich usług.
Co mówić (i czego nie mówić), żeby klient chciał wrócić, a nie "przemyśleć to".
Jak prezentować swoje usługi, by brzmiały jak rozwiązanie, a nie kolejna konsultacja.
Jak działa umysł klienta w procesie decyzyjnym i jak możesz to wykorzystać, nie manipulując.
Jak budować markę, która budzi zaufanie i decyzję zakupową bez zbijania ceny.
Prowadząca: Anna Płoska
SPRAWDŹ, CO O WSPÓŁPRACY ZE MNĄ MÓWIĄ INNI:
Iwona Dźwil
"Nigdy nie spotkałam tak ambitnej, zaangażowanej i szczerej osoby, jaką jest Ania. Jest świetnie przygotowana merytorycznie z obszaru doradztwa zawodowego. To dzięki niej dowiedziałam się krok po kroku, jak piękne może być doradztwo zawodowe, od takiego nijakiego, szarego, do kolorowego, inspirującego".
Anna Jackowska
"Ania Płoska to dla mnie niesłychany wzór nieustannego rozwoju, dążenia do perfekcji, a także determinacji, otwartości, życzliwości dla drugiego człowieka. Dzięki Ani podszlifowałam swoje umiejętności wystąpień publicznych. Szeroka optyka patrzenia Ani na różne problemy, powoduje, że jest ona naprawdę wyjątkowym doradcą zawodowym".
Zarezerwuj swoje miejsce na szkoleniu: